Семантичне ядро – це пошукові слова, фрази, словосполучення, які більш точно описують ваш сайт, будь то ваші послуги, товари та будь-який вид діяльності.

Пошукові слова, фрази, запити для семантичного ядра, оптимізатори підбирають на основі зробленого аналізу сайту, сайтів конкурентів, а також самої пошукової видачі. Також у пошукових систем Гул та Яндекс є спеціальні програми, за допомогою яких можна підібрати слова, запити, а також побачити їх частотність та іншу інформацію, для прийняття правильного рішення для підбору семантичного ядра.

Навіщо витрачати час на складання семантичного ядра?

Відповідь проста. Якщо ви будете просувати сайт у пошукових системах і не маючи правильних пошукових запитів, то результат перший який ви можете отримати, це просто марнування фінансів та часу.

Другий варіант як мінімум — люди можуть приходити на сайт до вас, а продажу не буде, тому що прийшли не цільові покупці. Веб-сайт в інтернеті необхідно розкручувати безпосередньо за запитами, які онлайн покупці або просто користувачі вбивають у рядку пошукової системи Google або Яндекс, а не за тими запитами фраз і словосполучень, які вам просто хочеться розкручувати, або вам здалося, що це крута фраза, сильний запит, високочастотний — і саме він принесе мені дохід і результат.

Це помилкова думка, у вас не буде цільової аудиторії, покупців – якщо не зробити правильний підбір семантичного ядра при наповнення сайту контентом і початком його розкручування в інтернеті.

Коли потрібно складати семантичне ядро?

Ми рекомендуємо складати та впроваджувати семантичне ядро на сайт, на стадії розробки та створення сайту. Це спростить створити правильну структуру сайту, юзабіліті, що дуже важливо.

Повертаючись до теми високочастотних запитів, хочемо сказати, що є ще низькочастотні запити, а також середньочастотні запити.

Докладніше:
НЧ – це низькочастотні запити, які вбиваються з низькою частотою в пошуковій системі, наприклад до 1000 запитів на місяць. Унікальність таких запитів у тому, що низька конкурентність, мала вартість, цільовий покупець приходить до вас на сайт.

СЧ – це середньочастотні запити, які вбиваються із середньою частотою в пошуковій системі, наприклад до 5000 запитів на місяць. Унікальність таких запитів у тому, що хороша конверсія, є і продажі, і відвідувачі, які можуть стати покупцями. Конкуренція завжди є, і вартість також не маленька, але це того варте просування сайтів.

ВЧ – це високочастотні запити, які вбиваються з високою частотою в пошуковій системі, наприклад більше 5000 разів на місяць. Унікальність такого запиту в тому, що на сайт приходить дуже велика кількість людей, за вартістю дорого. Але ви завжди пам’ятаєте про те, що вам потрібно збільшувати, відвідуваність або проданість ваших послуг і товарів.

У семантичному ядрі мають бути ВЧ СЧ та НЧ запити.

Також завжди при виборі пошукових фраз, слів, словосполучення або створення семантичного ядра потрібно пам’ятати про регіональність.
Ще на мало важливий момент у створенні семантичного ядра, тип якого мають пошукові фрази, запити, словосполучення. Вони можуть бути інформаційними, навігаційними, а також транзакційними та загального призначення чи характеру.

  • Інформаційні запити — несуть під собою сенс і питання як? для чого? чому? де? просто шукають інформацію.
  • Навігаційні запити – це коли ви, перебуваючи на нашому сайті, намагаєтеся щось знайти.
  • Транзакційні запити — вже зрозуміло, що пов’язано зі словом «транзакція», потрібно зробити дію — дивитися, грати, купити, закачати прослухати.
  • Запити загального призначення, характеру – білий автомобіль. Але що саме пошукова система має показати на такий запит? купити білий автомобіль, продати білий автомобіль, або по марці авто білий автомобіль, або відео з ….., картинки з білим автомобілем.