Контекстна реклама Google AdWords

Контекстна реклама – це реклама з оплатою за клік.

Реклама в Google – допоможе вашому бізнесу отримувати дзвінки вже найближчими днями.

Налаштування контекстної реклами та запуск у роботу – необхідно всього 1-3 дні (для невеликої компанії).

Платна реклама показується в пошуковій видачі, вище основної, а також під основною органічною видачею зі словом реклама.

Замовити Контекстну Рекламу Google

Переваги Контекстної реклами

Швидкий запуск

показується на перших позиціях

Швидкий потік звернень

приходить лише цільова аудиторія

Швидка окупність вкладень

ефективний супровід

Ще одна з переваг – широкий вибір форматів.

  1. Пошукова реклама в AdWords (показується у звичайному пошуку)
  2. Медійні оголошення, банерна (текстові, пошта Гугл, банери, програми)
  3. Відеореклама на YouTube
  4. Реклама мобільних додатків

Ремаркетинг – наприклад, якщо потенційний покупець зайшов на сайт, після залишив його, так нічого не замовивши, то за допомогою ремаркетингу можна показувати релевантні оголошення тим же користувачам, які раніше відвідували ваш веб-ресурс або працювали з вашим додатком.
Детальніше прочитати Про ремаркетинг – Довідка – AdWords

Одна з переваг AdWords – максимальний контроль.

Скільки витрачати, коли, кому, за якими запитами показувати.

Платна реклама Google або seo просування?

Якщо порівняти AdWords та SEO просування сайтів в органічному пошуку – тут також є перевага. Платна реклама – платиш сьогодні, отримуєш дзвінки також швидко. Органічна видача, інакше відмовлятися від органіки не можна, потрібно завжди працювати над органікою, семантикою, розвивати сайт, роблячи його корисним, інформативним для користувачів.

Вартість Контекстної реклами Google AdWords

Налаштування контекстної реклами та Запуск

від 8000грн/разова
  • ✓ До 10 груп
  • ✓ До 500 ключових слів
  • ✓ Терміни 3-5 днів.
  • ✓ Бюджет на кліки – від 3000 грн/міс

Ведення рекламної кампанії та Супровід

від 5000грн/міс
  • ✓ Оптимізація
  • ✓ Коригування
  • ✓ Аналітика
  • ✓ Звітність
ЗАМОВИТИ НАЛАШТУВАННЯ

Звернувшись до «SeoGroup» ви отримаєте

Налаштування компанії

Що означає налаштування?

Правильне налаштування AdWords (час показів, кому де показувати). Привабливі оголошення, сніпети, які привертають увагу людей. Підбір ключових слів, пошукових запитів і т.д.

Ефективний супровід

Що означає ведення?

Аналіз ефективності, коригування оголошень, ключових слів, ставок, час показу, кількість показів, переходів на сайт тощо. Аналіз посадкових сторінок, рекомендації щодо покращення.

Звітність з реклами

Що може бути у звіті?

Детальний звіт про фінансові витрати, кількість кліків, показів (за день/місяць) з рекомендаціями для поліпшення, ефективності показу, зниження ціни за клік.

Контекстна реклама допоможе будь-якому бізнес напрямку

Ви платите лише за кліки, переходи, а також дзвінки з оголошень.

Допомагає залучити клієнтів, відвідувачів, онлайн продажу, кількість звернень до компанії через телефонію, пошту, заявки, тощо.

Таргетинг – гнучкі налаштування дають змогу показувати свої оголошення у різних регіонах, інших країнах.

Вартість буде окупна, якщо правильно вибрати мету!

Контекстна Реклама Налаштування

Налаштування Контекстної Реклами

Контекстні оголошення видно з самого початку, над результатами пошуку за пошуковими запитами і завжди з’являються поруч із результатами пошуку, в момент, коли потенційні покупці шукають товари або послуги.

Медійні оголошення відображаються на більш ніж 2 000 000 веб-сайтах і більш ніж 650 000 програмах, що дозволять охопити велику аудиторію.

Важливо робити аналіз, спочатку використовуючи Google Analytics.

Дуже важливо зв’язати обліковий запис AdWords з Analytics. Важливо розуміти від куди і скільки до нас потрапить трафіку з пошукової системи, з органічної видачі чи контекст. Таким чином, відстежуючи динаміку, ми зможемо розуміти якість, куди рухатися далі для поліпшень, над чим працювати.

Google Analytics

Платна Реклама Google Adwords

Правильно підібрані пошукові фрази, ключові слова, словосполучення впливають вартість кліка, ефективність самої реклами. Оцінка якості оголошення, привабливість – для перегляду, переходу до вас на сайт.

Після переходу – людина має потрапити на релевантну сторінку. Іншими словами, те, що шукав – повинен побачити на сторінці вашого сайту. Якщо людина не бачить того, що чекала, вона йде далі шукати. Тому потрібно відразу думати про якість та посадкові сторінки.

Замовити аналіз рекламної кампанії Google AdWords

Є налаштований рекламний обліковий запис, але Вас не влаштовує результат?

Замовте аудит рекламної кампанії!

Корисне відео

Що таке Google AdWords?

Дуже важливим є правильний вибір ключових слів для AdWords

Seogroup

Ми тут, щоб допомогти вашому бізнесу піднятися!

Щоб замовити налаштування контекстної реклами Google AdWords, достатньо залишити заявку!

ЗАЛИШИТИ ЗАЯВКУ