Наповнення сайту контентом – SEO копірайтинг та SEO тексти

Кількість сайтів, що надають своїм клієнтам певний спектр послуг, зростає щодня. Однак створення хорошого інтернет-ресурсу, нехай навіть із ідеально продуманим дизайном, не принесе належного результату, якщо не опрацювати його наповнення.

Тільки популярність нового продукту, його грамотне просування здатне забезпечити власнику належний прибуток. Для збільшення відвідуваності та конверсії ще на етапі створення сайту проводиться ряд дій, спрямованих на його просування та наповнення контентом.

Наповнення Сайту Контентом Seo Копірайтинг

Як контент (SEO текст) може зробити сайт популярним?

Розкрутка сайту в Google, Яндекс, в інших пошукових системах передбачає використання певних методів, що сприяють виведенню його на перші позиції пошукової видачі.

Для збільшення відвідуваності та забезпечення популярності сайту необхідно проводити постійне оновлення контенту, використовуючи з цією метою SEO оптимізовані тексти. Саме правильний підбір та розподіл ключів, а також унікальність контенту впливає на ранжування статті у пошукових системах.

Проте успіх інтернет-ресурсу та його вихід у ТОП залежить не лише від унікальності контенту, його наповнення низькочастотними та високочастотними ключовими запитами користувачів. Текст має бути написаний не лише для пошукових систем, а й для людей. За це відповідає читабельність, цікавість та інформативність розміщених статей.

Використовувати копірайтинг для підняття сайту в пошуковій видачі можна самостійно, або вдавшись до допомоги фахівців. Чи не впевнені у своїх силах? Скористайтеся послугами нашої компанії, та успіх вашого інтернет-ресурсу гарантовано.

SeoGroup – лідер у сфері надання послуг із написання текстів різної спрямованості та наповнення сайтів SEO оптимізованим контентом за доступними цінами.

УВАГА: Терміни написання контенту залежать від обсягу та тематики

SEO копірайтинг та наповнення сайту контентом ціна в SeoGroup

Замовити seo-копірайтинг, seo текст у SeoGroup

100грн/1000 символів
  • Терміни: від 3 роб/дн.

«Потрібен сео текст!» Основні помилки замовників контенту

Наполнение Сайта Контентом — Seo Копирайтинг И Seo ТекстыПитанням сайтобудування та просування присвячено безліч літератури, як в електронному вигляді, так і в друкованому. Однак і зараз велика кількість копірайтерів стикаються із суттєвими проблемами, причиною яких стають свідомо хибні установки замовників. У результаті може бути повне припинення співробітництва, або незадоволення результатом, що загрожує постійними виправленнями та зауваженнями.

Як уникнути розвитку такої ситуації? Спробуємо розібрати найпоширеніші помилки замовників, які бажають отримати тексти.

Помилка №1. Всепоглинаюче бажання заощадити

Ніхто не говорить про те, що бажання скоротити власні витрати є чимось нетиповим чи неправильним. Однак чим може вилитися таке прагнення щодо створення та розвитку свого веб-проекту. Погодьтеся, створений за шаблоном сайт без унікалізації, наповнені скопійованим або до болю банальним текстом, не принесе прибутку. І навіть після залучення до роботи професіонала виправити ситуацію вже неможливо. Єдиний вихід – розпочати із початку.

Але ідея заощадити нікуди не поділася. Як наслідок, замовник обирає один із можливих варіантів:

  1. Шукає послуги найдешевшого фрілансера або звертається до біржі.
  2. Замовляє текст на головну сторінку та кілька розділів. У нього в голові з незрозумілої причини щільно засіла думка, що три якісні тексти повністю врятують ситуацію, а решта контенту він, знову ж таки, десь скопіює.

Існує окрема категорія замовників, які взагалі намагаються обдурити, не заплативши за виконану роботу і копійки. Вони або йдуть на біржу і під виглядом конкурсу виконавців отримують текст, користуючись довірливістю фрілансерів-початківців. Або просять виконати тестове завдання безкоштовно, обіцяючи надалі тривалу співпрацю та велику грошову винагороду. Як результат: ошукані виконавці, зіпсована репутація та непрацюючий сайт.

Помилка №2. “Я хочу щось таке, що сам не можу описати”

Відсутність чітко поставлених цілей, що загрожує його постійним незадоволенням роботи. Він має чітко усвідомлювати:

  • навіщо створює сайт;
  • які цілі його роботи;
  • який шлях розвитку та способи їх досягнення.

Невиконання цього першочергового завдання, подальша робота здійснюється за накатаним сценарієм:

  1. Запрошення спеціаліста.
  2. Умовне формування та підписання договору, коли на папері обумовлюються лише загальні позиції.
  3. Підбадьорення наданого макету сайту з першими текстами без глибокого їх аналізу.
  4. Затягування відповіді з усіх питань з мінімальним наданням дійсно важливою для виконавця інформації.
  5. Повне невдоволення, виражене дуже часто у некоректній формі, що закінчується фразою: «Мені не подобається, треба переробити».

Таке ставлення вбиває будь-яке бажання працювати, призводить до конфліктів і, найімовірніше, повного припинення співробітництва.

Щоб уникнути подібної ситуації, необхідно:

  • скласти бриф замовлення, що повністю відповідає технічному завданню;
  • максимально точно описати свої побажання з прикладами та поясненнями;
  • порозумітися з виконавцем.

Помилка №3. Багато призначених і жодного відповідального

Ситуації, коли в проект залучено одразу кілька людей, які зовсім не знайомі один одному, досить багато. І це породжує нові проблеми, особливо, якщо немає відповідальної особи, здатної скоординувати роботу всіх груп:

  • копірайтерів;
  • оптимізаторів;
  • дизайнерів.

У такому разі всі дії виконуються одночасно і спонтанно, а отриманий результат може лише засмучувати:

  • текст відповідає дизайну;
  • ключі не вводяться до статті;
  • формат сайту абсолютно не відповідає основному напряму діяльності компанії.

Робота таких проектів постійно затягується, сайт не розвивається і лише викачує гроші.

Помилка №4. Поблажлива фамільярність

Для досягнення результату необхідно виконати велику кількість вимог, однією з яких є дотримання суто ділового спілкування. Поблажлива фамільярність, що виявляється у поведінці замовників вже на переговорному етапі, лише шкодить спільній справі.

Проблема, що розвивається таким чином, дуже прогнозована:

  • досконала відсутність чіткого уявлення про бажаний результат;
  • підвищена впевненість у власній правоті, при цьому повна некомпетентність у питаннях створення та просування сайтів;
  • неправильне розподілення проектного бюджету.

І при цьому високе прагнення або зовсім не підписувати договір, або зробити його чистою формальністю. А саме цей документ про співпрацю дозволить позбавитися великої кількості проблем, які можуть виникнути у майбутньому.

Декілька порад наостанок

Це далеко не повний перелік помилок, з якими може зіткнутися як копірайтер, так і людина, що займається створенням веб-сайту та його подальшим просуванням. Що ж до замовників, то хотілося б озвучити кілька позицій, які суттєво спростять взаємодію сторін:

  1. Серйозно ставтеся до свого проекту. До його створення або реконструкції чітко визначте завдання та цілі, перегляньте ресурси конкурентів, виділіть, що подобатися, а що категорично не прийнятно.
  2. Складіть кошторис, чітко визначившись скільки ви готові викласти за кожен етап: розробку, наповнення сайту контентом, оптимізацію, сео тексти, рекламу.
  3. Вибирайте виконавця, виходячи з бюджету, не втрачаючи при цьому людського чинника.
  4. Витратьте час на створення якісного брифу та чіткого технічного завдання. Саме вони допоможуть виконавцям максимально чітко зрозуміти ваші бажання та уподобання.
  5. Виберіть людину, відповідальну за загальну роботу всієї команди, яка буде постійно доступна для кожного учасника проекту.

Повір’я, дотримання цих рекомендацій та недопущення обумовлених помилок суттєво спростить роботу людині, яка займатиметься створенням чи реконструкцією вашого сайту.

Seogroup

Ми тут, щоб допомогти вашому бізнесу піднятися.!

Щоб замовити SEO копірайтинг, дізнатися вартість наповнення сайту контентом та терміни – достатньо залишити заявку!

залишити заявку